måndag 11 maj 2020

Me-Made-May del två

Jag har inte lyckats ta någon bild av kjolen jag har sytt, eftersom laddaren till den kamera jag använder när jag behöver stativ och självutlösare var borta, men nu har jag städat skrivbordet och hittat den, så det kanske kommer ett inlägg framöver. Tills dess ska jag försöka komma ihåg vilka kläder jag har använt som kvalar in för Me-Made-May.
Den 5 och 6 maj plockade jag fram lite nya stickade koftor och tröjor: Jackson Creek cardigan (min favorit som tyvärr börjar bli lite sliten) och Gretel. Tröjan jag hade under var inte hemsydd, men jag hade min nya kjol på mig (i alla fall delar av dagarna).
Den 7 och 8 maj använde jag bland annat Washi-toppen som jag sydde under förra graviditeten, och den 9 och 10 maj hade jag också ett av mina alster från den perioden: min lila t-shirt, tillsammans med Braid Hills cardigan (som jag under helgen tyvärr tappade bort en knapp från).
Idag har jag klämt in mig i min turkosa Plantain - snart för liten. Jag ska förskona er från bild på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar