lördag 8 maj 2021

Me-made-May, första veckan


Efter sju dagar har jag använt tre av de tretton plaggen som ingår i min Me-made-May-utmaning. Vädret är ganska ruggigt, så det var ingen uppoffring att bylta på mig lite.

Den här gröna mössan är min bästa mössa när det är riktigt kallt, så den hade jag härom dagen när det var kanske tre grader och regn.

Min blå basker använder jag däremot inte alls så mycket numera. Förr hade jag den ofta, när jag inte var lika flitig med att använda cykelhjälm. Jag gillar den dock fortfarande och tänker inte göra mig av med den.

Idag använde jag ett par sockar som jag stickade det där första året, de används flitigt även annars. Tre av tretton hittills, jag funderar fortfarande på hur jag ska använda min tunna spetssjal under den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar