tisdag 19 maj 2015

Kjoltyg

Jag fortsätter klä mig i egenhändigt gjorda kläder för me-made-May, oftast samma gamla stickade koftor (den svarta noppiga alpackakoftan har varit mycket i bruk på sistone), men även annat. Idag kan jag återigen visa upp en kjol. Precis som den gröna härom sistens är den sydd efter eget huvud, och ni har sett den förr, men då utan mig i den.
Så här avslappnad och naturlig ser jag ut när jag poserar framför en kamera med självutlösare på morgonen innan jag går till jobbet. Ursäkta att bilden är sned och att det dessutom ser ut som om jag slår huvudet i taket, jag har ingen vidare precision i stativanvändningen. Håll till godo, jag ska försöka bättra mig.
Jag är rätt förtjust i den här kjolen, men den är lite svår att färgmatcha, för brunt, orange och rosa sticker ut lite i min garderob. Idag fick den i alla fall komma fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar