onsdag 18 maj 2016

Viss variation

Det har gått drygt en vecka sedan min senaste uppdatering av Me-Made-May, så vi får se om jag lyckas komma ihåg vad jag har haft på mig.
11 maj var det nog jag hade på mig min Bronte Top.
12 maj, tror jag, hade jag min fina lila Empire Ave. Cardigan.
13 maj har jag för mig att jag hade min svarta alpackakofta igen, men utan att komma ihåg att ta en bild.
14 maj var jag på fest och hade min härligt turkosblå Holden Shawlette, vars färger dock inte kommer till sin rätt här eftersom bilden är tagen klockan halv två på natten när jag kom hem.
15, 16 och 17 maj är jag lite osäker, men de randiga sockarna ovan var definitivt inblandade, liksom diverse koftor.
18 maj: min blå Lady Skater.
Ja, vad kan jag säga, jag är nöjd med hur det går så här långt, och har goda förhoppningar om att uppfylla mina föresatser. Förresten tycker jag att det är roligt att alla bilderna ovan är på olika sorters plagg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar